Післягарантійне обслуговування

Компанія Навітрек надає після гарантійне
обслуговування на обладнання, яке виробляє.
Якщо у Вас є питання про після гарантійне обслуговування,
заповнюйте форму нижче, а ми зв`яжемося з Вами найближчим часом.

Гарантійне обслуговування проводиться технічними фахівцями компанії Навітрек безпосередньо на об`єктах Клієнтів, на котрих встановлено обладнання, а при неможливості виконати необхідні роботи безпосередньо на об`єкті, тоді у сервісному центрі компанії «Навітрек» за адресою:

м. Одеса, пр..Академіка Глушка, буд.29, офіс 600
1

Для звернення у сервісний центр Ви можете:

a) подзвонити по телефонам:

Підтримка по телефонам здійснюється з 9:00 до 18:00 у робочі дні.

b) Заповніть на нашому сайті;

c) Напишіть лист: support@navitrack.com.ua

2

Для підтвердження гарантійного строку необхідно повідомити серійний номер обладнання і/або номер накладної (гарантійного талону).

3

Для проведення гарантійного ремонту у сервісному центрі компанії «Навітрек» Клієнт самостійно та за свій рахунок доставляє обладнання у сервісний центр. Під час транспортування всю відповідальність за збереження обладнання, цілісність упаковки та комплектність бере на себе Клієнт.

4

Обладнання обов`язково супроводжується листом, який описує несправності і описом вкладення.

5

Фахівець сервісного центру проводить діагностику, а також перевіряє характер пошкоджень і визначає, були вони викликані порушеннями правил транспортування, зберігання або експлуатації. Строк проведення діагностики – до 3 робочих днів.

6

Усунення несправності, яку заявив Клієнт, здійснюється протягом 10 робочих днів і залежить від складності робіт та наявності необхідних запчастин.

7

Час, який обладнання знаходиться у дорозі, на складах транспортних компаній, у використанні у Клієнта тощо, у строк ремонту не входить.

8

Строк і вартість виконання не гарантійного ремонту зазначається після діагностики і узгоджується окремо.

9

При проведенні гарантійного ремонту обладнання доставляється назад Клієнту за рахунок компанії «Навітрек» у той же упаковці і комплектності(тільки до терміналу транспортної компанії міста, який заявив Клієнт)

10

При не гарантійному випадку обладнання доставляється назад за рахунок Клієнта після оплати робіт, які були виконані.

Гарантійні обов`язки компанії «Навітрек» дійсні тільки при дотриманні положень Загальних правил приймання-відправлення обладнання на гарантійний ремонт, вироблених компанією Навітрек
Запит в сервісний центр

    Контактный телефон
    Электронна пошта
    Особа, яка подає запит
    Текст запиту
    Відправляючи форму Ви підтверджуєте що ознайомлені і згодні з користувацькою угодою та політикою конфіденційності . Детальна інформація про ваші права і про те, як ми обробляємо ваші персональні дані знаходиться на сторінці Політика конфіденційності.
    Файлы Cookie
    Ми використовуємо файли cookie для того, щоб надати Вам більше можливостей при використанні сайту. Файли cookie є невеликі фрагменти даних, які тимчасово зберігаються на вашому комп'ютері або мобільному пристрої, і забезпечують більш ефективну роботу сайту.
    прийняти відмовитися Детальніше