Постгарантійне обслуговування

Компанія Навітрек надає постгарантійне
обслуговування обладнання, що виробляється.
З питань постгарантійного обслуговування заповніть
форму нижче і ми з вами зв'яжемося в найкоротші терміни.

Постгарантійне обслуговування здійснюється технічними спеціалістами компанії Навітрек безпосередньо на об'єктах Клієнтів, на яких встановлено обладнання, а за неможливості виконати необхідні роботи безпосередньо на об'єкті – у сервісному центрі компанії «Навітрек» за адресою:

м. Одеса, пр. Академіка Глушка, буд.29, офіс 600
1

Для звернення до сервісного центру Ви можете:

a) Зателефонувати за телефонами:

Підтримка телефонів здійснюється з 9.00 до 18.00 у робочі дні.

b) Заповнити на нашому сайті;

c) Написати листа: support@navitrack.com.ua

Запит у сервісний центр

    Контактний телефон
    Электронна пошта
    Особа, яка подає запит
    Текст запиту
    Відправляючи форму Ви підтверджуєте що ознайомлені і згодні з користувацькою угодою та політикою конфіденційності . Детальна інформація про ваші права і про те, як ми обробляємо ваші персональні дані знаходиться на сторінці Політика конфіденційності.
    Файлы Cookie
    Ми використовуємо файли cookie для того, щоб надати Вам більше можливостей при використанні сайту. Файли cookie є невеликі фрагменти даних, які тимчасово зберігаються на вашому комп'ютері або мобільному пристрої, і забезпечують більш ефективну роботу сайту.
    прийняти відмовитися Детальніше
    Navitrack.com.ua