Для звернення до сервісного центру Ви можете:
a) Зателефонувати за телефонами:
Підтримка телефонів здійснюється з 9.00 до 18.00 у робочі дні.
b) Заповнити запит у сервісний центр на нашому сайті;
c) Написати листа: support@navitrack.com.ua
Постгарантійне обслуговування здійснюється технічними спеціалістами компанії Навітрек безпосередньо на об'єктах Клієнтів, на яких встановлено обладнання, а за неможливості виконати необхідні роботи безпосередньо на об'єкті – у сервісному центрі компанії «Навітрек» за адресою:
Для звернення до сервісного центру Ви можете:
a) Зателефонувати за телефонами:
b) Заповнити запит у сервісний центр на нашому сайті;
c) Написати листа: support@navitrack.com.ua